ALGEMENE VOORWAARDEN WEBSHOP

ALGEMENE VOORWAARDEN : WEBSHOP

HOE KAN IK MIJN PRODUCT RETOURNEREN ?

Wens je graag je online aangekocht product of een deel van de bestelling te retourneren ? Dat kan, breng het product samen met je orderbevestiging binnen de 14 dagen terug naar de winkel te Geel, Nieuwstraat 68.

Ongebruikte producten dienen in de originele en onbeschadigde fabrieksverpakking te blijven : het cellofaan en/of de verzegeling mag dus niet geopend zijn. Geopende producten of producten die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden niet teruggenomen. Om hygiënische redenen worden make-up producten NIET teruggenomen

Heb je een product ontvangen dat niet in goede staat is ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op

Als er aan al deze voorwaarden wordt voldaan en samen met de orderbevestiging van uw bestelling, dan krijgt u uw geld cash terug bij het inruilen van uw product in onze winkel. Het terugbetaalde geld is datgene dat u heeft betaald dat op uw orderbevestiging staat Zie ook ARTIKEL 10 HERROEPINGSRECHT

LEVERINGEN ? GRATIS AAN HUIS OF OP HET WERK

Wij leveren gratis aan huis of op het werk in de volgende regio’s : 2370, 2491, 2480, 2440, 2200, 2270, 2460, 2430, 2431, 2450, 2400, 2250, 2360, 2470, 2300, 2350, 2260, 3580, 3581, 3582, 3583, 3945, 3550, 3970, 3971, 3980

Onze leveringstermijn ligt tussen de 1 en 15 werkdagen maar wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te leveren. Bent u toch onverwachts niet thuis ? Dan kan u het pakket een dag* later afhalen in onze winkel Nieuwstraat 68 te Geel (*behalve op zon -en feestdagen)

AFHALEN IN DE WINKEL

Wens je liever je pakket te komen afhalen in de winkel ? Dat kan, u krijgt van ons een bericht wanneer uw pakket klaarstaat . Er is een mogelijkheid tot parkeren achteraan de parfumerie (Pallo) om zo uw pakket snel af te halen. In de winkel is er een toog voorzien waar u uw orderbevestiging kan tonen zodat u uw pakket kan ontvangen Zie ook ARTIKEL 7 LEVERING EN UITVOERING

ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN PARFUMERIE DUVEM

INHOUDSOPGAVE

ARTIKEL 1 IDENTITEIT VAN DE VERKOPER

ARTIKEL 2 DEFINITIES

ARTIKEL 3 TOEPASSELIJKHEID EN VOORWAARDEN

ARTIKEL 4 AANBOD EN BESTELLINGEN

ARTIKEL 5 PRIJS ARTIKEL

6 BETALING ARTIKEL

7 LEVERING EN UITVOERING ARTIKEL

8 KLACHTEN ARTIKEL

9 AANSPRAKELIJKHEID ARTIKEL

10 HERROEPINGSRECHT ARTIKEL

11 BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER ARTIKEL

12 INTELLECTUEEL EIGENDOM EN EIGENDOMSRECHT ARTIKEL

13 WIJZIGING IN DE ALGEMEN VOORWAARDEN

ARTIKEL 1 IDENTITEIT VAN DE VERKOPER DUVEM NV Nieuwstraat 68 2440 Geel België 014 58 98 06 duvem.club@gmail.com

Ondernemingsnummer : BE0 447 234 237 Bankrekeningnummer : BE05 7512 0923 2575 (hierna aangeduid als ‘wij’ of ‘ons’ of ‘onze’)

Openingstijden van maandag tot zaterdag van 10u tot 13 u en van 13.30 tot 18 u

ARTIKEL 2 DEFINITIES

1. Ondernemer : de natuurlijke of rechtspersoon die producten, oa parfums, geuren, schoonheidsproducten, make-up producten, lederwaren en accessoires oa vergrootspiegels, scheersetjes .. en/of diensten aan de consumenten aanbiedt

2. Consument : elke persoon, die voor niet-professionele doeleinde, op de markt gebrachte producten of diensten verwerft of gebruikt. Consumenten hebben niet als doel een product door te verkopen aan iemand anders

3. Bedenktijd : tijd die de consument krijgt om na te denken over zijn aankoop en gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht

4. Herroepingsrecht : laat een consument toe om binnen een beperkte tijd van 14 dagen en onder bepaalde voorwaarden een gekocht product terug te brengen naar de winkel waarbij de consument het betaalde bedrag terugkrijgt in geld of te goed bon

ARTIKEL 3 TOEPASSELIJKHEID EN VOORWAARDEN

1. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke aankoop gedaan door de consument

2. Wij leveren uitsluitend in België aan bepaalde regio’s : Wij hebben het recht om elke levering te weigeren die dient te gebeuren op een ander adres en/of in een ander land of regio

3. Om een bestelling te plaatsen moet je minstens 18 jaar oud zijn. Indien je jonger bent dan 18 jaar, dient je de bestelling te laten plaatsen door je ouders of je wettelijke voogd. Wij hebben het recht om elke bestelling te weigeren waarvan wij vaststellen dat zij werd geplaatst door een minderjarige

4. Door het plaatsen van een order op onze webshop gaat u volledige akkoord met onze algemene verkoopsvoorwaarden, er kan geen enkele bestelling worden uitgevoerd zonder dat u het betrokken veld hebt aangekruist

5. Als je online bestelt kan je onze algemene verkoopsvoorwaarden altijd terugvinden op onze website, zodat u deze altijd kan raadplegen

6. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens bijzondere voorwaarden van toepassing zijn, dan zijn de voorgaande bepalingen van toepassing op de bijzondere voorwaarden. Als deze bijzondere voorwaarden tegenstrijdig zijn met onze algemene voorwaarden dan zijn onze bijzondere voorwaarwaarden bij voorrang van toepassing

ARTIKEL 4 AANBOD EN BESTELLINGEN

1. Als een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of aan bepaalde voorwaarden onderworpen is, vermelden we dit uitdrukkelijk in ons aanbod

2. Beschikbaarheid van een product : wij verbinden ons ertoe om al uw bestellingen na te komen maar wij kunnen in geen geval aansprakelijk zijn voor de schade die voortkomt uit het niet beschikbaar zijn van een product. Wanneer een product niet meer beschikbaar is zal u hiervan via mail of telefonisch op de hoogte worden gebracht. Als het niet beschikbaar zijn van een product wordt meegedeeld terwijl uw bankrekening reeds met het bedrag van uw bestelling werd gedebiteerd, dan zal de terugbetaling zo snel mogelijk gebeuren na de datum van de annulatie van uw bestelling

3. We beschrijven onze producten zo volledig en nauwkeurig mogelijk, evenals onze aanbiedingen en hoe de bestelprocedure zal verlopen De afbeeldingen zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen en/of diensten, we zijn niet aansprakelijk voor fouten die kunnen voortkomen uit de beschrijvingen van de producten, de afbeeldingweergave of van de bestelprocedure. Vergissen is menselijk en we zullen de eventuele fouten zo spoedig mogelijk rechtzetten

4. Geschenkbon: de geschenkbonnen van Duvem kunnen enkel gebruikt worden in de fysieke winkel, Nieuwstraat 68, 2440 Geel, ze zijn 24 maanden geldig vanaf de datum van aankoop. De geschenkbonnen worden niet geruild of terugbetaald. In geval van verlies, diefstal of beschadiging behandelen we deze bons als ze volledig werden gebruikt

5. Om een product aan te kopen, voeg je het product toe aan je winkelmandje. Daarna geef je je contact en facturatie gegevens door. Kies hierna een leveringswijze : thuis, op kantoor of in de fysieke winkel Bij de laatste stap krijgt u een overzichtspagina waarin je onze algemene voorwaarden aanvaard en bevestig je betaling door de bestelknop/betalingsknop in te drukken. Als je al deze stappen hebt doorlopen is je aankoop definitief en we bevestigen uw bestelling via email

5a. Indien u kiest voor de leveringswijze thuis of op kantoor, vragen wij u een keuze te maken uit de volgende dagen en uren van levering 5b. Indien je kiest voor afhalen in de winkel, dan sturen we je zo snel mogelijk een bericht wanneer de bestelling voor u klaarstaat Dit zal ten laatste een dag later dan na uw bestelling zijn, behalve op feestdagen

ARTIKEL 5 PRIJS

1. Wij behouden ons het recht voor om te alle tijden onze prijzen aan te passen. De producten worden gefactureerd met de prijs die op dat moment van toepassing is van uw bestelling 2. De prijzen zijn weergegeven in euro, inclusief BTW en inclusief alle administratiekosten en andere diensten

ARTIKEL 6 BETALING

1. De betaling van de webshop kan enkel gebeuren via de betaalwijze die in de webshop beschikbaar zijn

2. De betaalwijze via : BC

3. Uw bestelling is pas definitief wanneer het akkoord bekomen is van de uitgever van de kaart. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden wanneer er vertragingen zijn in de levering of de niet levering van uw bestelling ten gevolge van de weigering van de uitgever van uw kaart om de betaling uit te voeren

4. Wij werken met het betalingssysteem van Mollie en onze website en shop heeft een beveiligde SSL- verbinding

ARTIKEL 7 LEVERING EN UITVOERING

1. Alle leveringen van producten uit de webshop worden geleverd op het adres dat u hebt meegedeeld. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van het opgeven van foutieve gegevens. De bestelde producten worden enkel geleverd in België en gratis in bepaalde regio’s : 2370, 2491, 2480, 2440, 2200, 2270, 2460, 2430, 2431, 2450, 2400, 2250, 2360, 2470, 2300, 2350, 2260, 3580, 3581, 3582, 3583, 3945, 3550, 3970, 3971, 3980

2. De leveringen gebeuren : aan huis, op kantoor of in de fysieke winkel .De leveringen uit bepaalde regio’s ( 2370, 2491, 2480, 2440, 2200, 2270, 2460, 2430, 2431, 2450, 2400, 2250, 2360, 2470, 2300, 2350, 2260, 3580, 3581, 3582, 3583, 3945, 3550, 3970, 3971, 3980) zijn gratis. Al de andere leveringen zijn betalend. Indien u bij leveringen aan huis of op kantoor niet op de voorgestelde dag thuis of op kantoor bent kan u, uw pakket de dag* later in de fysieke winkel gaan afhalen, Nieuwstraat 68, 2440 Geel (*behalve op zon-en feestdagen)

2a. Bij afhalen in de fysiek winkel : Krijgt u van ons een bericht wanneer uw pakket klaarstaat. Er is een mogelijkheid tot parkeren achteraan de parfumerie (Pallo) om zo uw pakket snel af te halen. In de winkel is er een toog voorzien waar u uw orderbevestiging kan tonen zodat u uw pakket kan ontvangen

3. Onze leveringstermijn ligt tussen de 1 en 15 werkdagen maar wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te leveren

4. Wanneer er producten zijn die niet meer geleverd kunnen worden stellen wij u zo snel mogelijk op de hoogte. Indien er al een betaling is gebeurd zal uw geld worden terugbetaald op uw bankrekening

5. De risico’s verbonden aan verlies, diefstal of beschadiging van de producten zijn ter uwer lasten vanaf het moment dat ze geleverd zijn

6. Het bestelde pakket wordt aan de persoon aangeboden die aanwezig is op het leveringsadres. Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade van welke aard die het gevolg zou kunnen zijn van de ontvangst van uw bestelling

ARTIKEL 8 KLACHTEN

1. U kijkt na of de kwaliteit en de hoeveelheid van de geleverde goederen overeenstemmen met uw bestelling, indien dit niet het geval is dient u zo snel mogelijk via email (duvem.club@gmail.com) en binnen de 5 dagen een klacht in na de levering. De klachten voor gebrek zijn slechts ontvankelijk en gegrond op voorwaarde dat u de producten niet hebt gebruikt of op een andere wijze hebt beschadigd

ARTIKEL 9 AANSPRAKELIJKHEID

1. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor problemen of schade van welke aard dan ook, die het gevolg kunnen zijn van fout gebruik van de producten. U bent zelf aansprakelijk dat u kennis hebt genomen van de kennisgeving die verstrekt is door de producent en/of op de verpakking van het product en die informatie (ivm doseringen en contra-indicaties) dient u te respecteren en lezen. Wij zijn ook niet aansprakelijk voor eventuele wijzigingen aan de producten die door de producent zijn aangebracht

2. Onze aansprakelijkheid kan niet worden ingeroepen bij een externe indringing of aanwezigheid van informaticavirussen

ARTIKEL 10 HERROEPINGSRECHT

1. U beschikt over een periode van 14 dagen om uw bestelling te herroepen. U kan uw bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugbrengen naar de fysieke winkel , Nieuwstraat 68, 2440 Geel samen met uw orderbevestiging

2. De ongebruikte producten dienen in de originele en onbeschadigde fabrieksverpakking te blijven : het cellofaan en/of de verzegeling mag dus niet geopend zijn

3. Geopende producten of producten die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden (ARTIKEL 10.2) worden niet teruggenomen

4. Om hygiënische redenen worden make-up producten NIET teruggenomen

5. Als er aan al deze voorwaarden van ARTIKEL 10.2 , wordt voldaan en samen met de orderbevestiging van uw bestelling, dan krijgt u uw geld cash terug bij het inruilen van uw product in onze fysieke winkel, Nieuwstaat 68, 2440 Geel

5a. Het terugbetaalde geld is datgene dat u heeft betaald dat op uw orderbevestiging staat

6. De producten die worden teruggeven na de termijn van 14 dagen of niet voldoen aan de voorwaarden van ARTIKEL 10.2 of bestaan uit ARTIKEL 10.4, zullen niet aanvaard worden en niet worden terugbetaald

7. De kosten van het terugbrengen naar de fysieke winkel (Nieuwstraat 68, 2440 Geel) van de bestelling of van een deel van de bestelling zijn voor uw rekening

ARTIKEL 11 BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER

1. Ons beleid ivm de privacy van de verwerking van uw persoonlijke gegevens kan u raadplegen op onze website

ARTIKEL 12 INTELLECTUEEL EIGENDOM EN EIGENDOMSRECHT

1. Onze website, webshop en de afbeeldingen, teksten, geluiden, video’s, software, databanken, structuren, layout en alle andere gegevens van onze website en webshop vallen onder de bescherming van intellectueel eigendomsrecht en andere eigendomsrechten

ARTIKEL 13 WIJZIGING IN DE ALGEMEN VOORWAARDEN

1. Wij kunnen ten allen tijde en zonder kennis teven onze algemene voorwaarden van onze webshop en website aan passen en up to date zetten. Bij elke verandering zullen wij onze datum van laatste aanpassing vermelden, zodat u weet welke van toepassing zijn bij uw bestelling

OPMAAK VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN TE GEEL OP 03/06/2021